זיהוי מועמדים חדשניים טובים
ב-2012, ג'קלין ג'ונסון הקימה את Create & Trueer, חברת מדיה שמחנכת ומעוררת השראה בנשים להצליח בעסקים.
ב-2018, ג'ונסון הגדילה את Create & Traver ל-8 עובדים, כאשר אחד הרוכשים הציע לה 40 מיליון דולר. למרבה הצער, העסקה הייתה טובה מכדי להיות אמיתית. כשהרוכש גילה עד כמה העסק תלוי בהצלחתו של ג'ונסון, הוא פרש.
כמה שנים לאחר מכן, ג'ונסון חתם על הצעת רכש מ-Corridor Capital תמורת 22 מיליון דולר. למרות שהעסקה עדיין רווחית, הייתה זו ירידה משמעותית מההצעה המקורית.
כמו ג'ונסון, אם החברה שלך הופכת להיות תלויה בך, זה עלול בסופו של דבר לעלות לך במורד הכביש. החברות בעלות הערך הרב ביותר לא מסתמכות על מעורבות הבעלים כדי להצליח. עם זאת, מציאת כישרון יוצא דופן להחליף את עצמך יכול להיות מאתגר.
הטעות הגדולה ביותר שרוב המייסדים עושים כאשר מנסים להחליף את עצמם
מציאת מנהל כללי, סגן-מפקד או מנהל תפעול ראשי שיחליף את עצמו היא אחד הפרויקטים הקשים ביותר שמייסדי החברה יוכלו אי פעם להתמודד איתם.
בין אם אתה מסתמך על מגייס, על פרסום בתשלום או על הרשת האישית שלך כדי למצוא מועמדים, אחד הצעדים הראשונים להשגת כישרון הוא סקירה מקיפה של הרקע שלהם. זה כאשר מייסדים רבים עושים את הטעות הנפוצה של להיות מרומה על ידי שם Fortune 500 על קורות חיים או פרופיל LinkedIn. בעוד שתקופת שירות בחברה גדולה עשויה להיות מרשימה, הכישורים המוחזקים בחברה של פורצ'ן 500 נוטים להיות שונים ממה שרוב החברות הצעירות זקוקות לו.
לחברות גדולות יש לעתים קרובות תהליכים, מערכות והיררכיות מבוססים היטב שתרמו להצלחתן. אנשים שמשגשגים בחברות גדולות נוטים להצטיין בזכייה במסגרת שנקבעה מראש. עם זאת, בסטארט-אפ צעיר יותר, אין מסגרת לעקוב אחריה, ולכן ותיקי החברה הגדולים נאבקים לעתים קרובות בסביבה יזמית יותר.
במקום לבסס את העובדים שלך על שם מרשים על קורות חיים, לחפש מישהו חדשני, נוח עם כאוס, פעולה מכוונת, ויצירתי – מישהו עם חשיבה יזמית.
להלן חמש אסטרטגיות שבהן תוכל להשתמש כדי לזהות מועמדים חדשניים בעת קבלת החלטות גיוס:
1. חפשו פותרי בעיות: חדשנות כרוכה לעתים קרובות במציאת פתרונות יצירתיים לבעיות. חפשו מועמדים שהדגימו את היכולת לחשוב אסטרטגית ולמצוא פתרונות חדשניים לאתגרים שהם התמודדו איתם בעבר.
2. לשאול על הגישה שלהם לפתרון בעיות: במהלך הראיון, לבקש מהמועמדים לתאר את הגישה שלהם לפתרון בעיות וכיצד הם יצרו פתרונות חדשניים בעבר. זה ייתן לך תובנה תהליכי החשיבה שלהם ואת הנכונות לקחת סיכונים ולחשוב באופן יצירתי.
3 להעריך את זריזות הלמידה שלהם: עובדים חדשניים הם לעתים קרובות אלה פתוחים ללמידה והסתגלות. חפשו מועמדים עם היסטוריה של לקיחת אתגרים חדשים ולמידת מיומנויות חדשות.
4 להעריך את יכולתם לעבוד בצוותים: חדשנות כרוכה לעתים קרובות בשיתוף פעולה, ולכן לחפש מועמדים שהדגימו את היכולת לעבוד ביעילות בצוותים. שאל על ניסיון העבר שלהם בעבודה בצוותים וכיצד הם תרמו להצלחת הצוותים האלה.
5. שקול את היצירתיות שלהם: לחפש מועמדים שיש להם תיק יצירתי או רדפו תחביבים יצירתיים או פרויקטים מחוץ לעבודה. זה יכול להיות אינדיקטור טוב של הפוטנציאל שלהם להביא רעיונות חדשים וחדשניים לארגון שלך.
נכון לעכשיו, החברה שלך כנראה מסתמכת עליך עבור מנה בריאה של יצירתיות וחדשנות. אבל אם המטרה שלך היא להחליף את עצמך, בעקבות חמש אסטרטגיות אלה יכול להגדיל את הסיכויים שלך לזהות מועמדים חדשניים שיביאו חשיבה חדשה ויצירתיות לארגון שלך.
גלה עוד ב- Nirmako.com ו- TheAlternativeBoard.com. למד כיצד להגדיל באופן משמעותי את הערך העסקי שלך באמצעות אסטרטגיות חכמות,קבל את ציון בונה הערך שלך