ירון שיפמן הוא המנכ"ל והמייסד של Swathly, תוכנת בינה עסקית (AI) שממקמת תהליכי מכירה עבור חברות B2B המעוניינות לייצא מוצרים בכל רחבי העולם. שיפמן עבד במקור בקודאק, חברה אמריקאית, במשך שש עשרה שנים. זו הייתה חברה מסורתית מאוד שבה הם היו מנהלים עסקים עם הרשת שהם מכירים ואם הם רוצים להשיג לקוח חדש הם היו צריכים להשתמש במפיצים שהיו יקרים. שיפמן הציע לסייע לעסקים מבוגרים ומסורתיים יותר להגיע ללקוחות חדשים על ידי יצירת טכנולוגיה ומתודולוגיה שיודעת לפרק את ה-DNA של כל חברה ולהבין איזה פרוספקט מתאים להם. הוא משתמש בתוכנה שלו כדי לעזור לחברות B2B למקד את הלקוחות שלהם בכל מקום בעולם.
לפני תחילת התהליך עם לקוח, יש תהליך onboarding כך שיפמן יכול להבין את הלקוח שלו ולדעת מה הם מחפשים. התוכנה סורקת את עסקיהם של לקוחותיהם כדי לראות כיצד הם מנהלים את עסקיהם ואת המוצרים/שירותים שהם מוכרים. ברגע שלמערכת התוכנה יש את כל המידע שהיא צריכה ויודעת מה לחפש, היא מתחילה לסרוק את האינטרנט בחיפוש אחר לקוחות פוטנציאליים.
הטכנולוגיה והמתודולוגיה בה משתמש שיפמן מבדילה אותו מהמתחרים שלו. הוא משתמש במערכות מכונות, מגרד, טקסונומיה ובינה מלאכותית כדי לעזור ללקוחותיו להצליח. הטקסונומיה משמשת להכנה, המגרד פועל באתרים שונים ומוצא את כל מה שממלא את הפרמטר ויוצר אסטרטגיה שיווקית להתחבר עם החברה הנכונה ואומר על איזו פלטפורמה לעשות את זה. התוכנה כל כך אינטליגנטית שהיא יודעת איך לגנוז חברות ברחבי העולם ולחפש את הפרמטרים עבור הקריטריונים המתאימים לפרופיל הלקוח הפוטנציאלי של שיפמן. לאחר מציאת הפרופיל, התוכנה יודעת איך ליצור קשר עם החברה, לראות את המתחרים שלהם, ולעסוק עם החברה על מנת למכור את המוצר של הלקוח.
AI תמיד עזר Shifman להישאר קדימה ועדכני על המגמות האחרונות. כאשר משתמשים בסוואטלי, יש לך אותם כשותף שמבין את השוק גם אם אתה בשוק נישה. בתוך זמן קצר, AI מסוגל להבין את התעשייה של הלקוח ולדבר על זה כאילו הם היו גם בתעשייה זו. בנוסף, הבינה המלאכותית יכולה לדעת אם הלקוחות הפוטנציאליים יהיו טובים ללקוחות של שיפמן. שיפמן מבטיח תוצאות טובות בפחות זמן. מעוניין ללמוד עוד על סוואתי, ירון שיפמן, ועל העבודה הגדולה שהוא עושה לבדוק את אתר האינטרנט שלו: https://www.swathly.com/.
משמעות TAB:
Shifman מצא הרבה יתרונות מאז הצטרפותו TAB. הוא מרגיש כי TAB היא שכבה נוספת של תמיכה עבור החברה שלו. לפני שהצטרף לTAB, הוא הרגיש שבזמן ניהול העסק שלו, הוא צריך לקבל את כל ההחלטות החשובות בעצמו והוא הרגיש שהוא לבד. הוא שיתף כיצד ילך לישון במחשבה על העבודה והאתגרים שעמם עמד, והרהר כיצד להתגבר על האתגרים הללו. לאחר שהצטרף TAB, הוא מרגיש שהוא לא לבד ויש לו מקום נהדר לחלוק את מחשבותיו. בפגישות החודשיות עם מנכ"לים אחרים הוא מסוגל לבטא את האתגרים והמכשולים העומדים בפניו בעסק שלו ולהקשיב למנהיגים עסקיים אחרים כדי לראות אם הם חווים את אותו הדבר בתחום שלהם או אם היו להם בעבר וכיצד הם התגברו על זה. בנוסף, הוא היה מסוגל לחלוק את מה שהוא רוצה להשיג עם העסק שלו ואם זה היה בעקבות נתיב המוביל להצלחה. ועדות הייעוץ העמיתים היו דרך נהדרת נוספת עבורו ללמוד על חברות של אנשים אחרים, על תוכניותיהם ועל אתגרים שאולי אינם עומדים בפניהם כעת, אך עשויים להתמודד עמם בעתיד. שיפמן אסיר תודה על טאב.