כאשר חושבים על התרחבות עסקית
וגיוון אנשים בדרך כלל חושבים שזה באמת מסוכן ואת האתגרים לא שווה לעשות את זה. אמנם ישנם סיכונים הקשורים ל- IT, אך ישנם יתרונות רבים להתרחבות עסקית ולגיוון. לדוגמה, כאשר ארגונים מסוגלים להתרחב לשווקים חדשים או לגוון את המוצרים או השירותים שהם מציעים, הם חושפים יותר הזדמנויות ויש להם יותר יציבות.
ההתרחבות העסקית מתמקדת בכניסה לשווקים חדשים על מנת להגיע לבסיס לקוחות גדול יותר. זה עשוי לכלול יצירת שותפויות, פתיחת סניפים / משרדים חדשים, או אפילו ללכת בינלאומי עם העסק שלך. אסטרטגיות פוטנציאליות אלה מאפשרות לעסקים להשתמש ולהראות את נקודות החוזק שלהם כדי להשיג יותר נתח שוק והכנסות בתהליך זה ויש להם יותר כוח במציאות, מה שמוביל לכלכלות של קנה מידה, יתרונות עלות, וכו '
גיוון עסקי, לעומת זאת, מתייחס להרחבת המוצר או השירות של החברה לשווקים/תעשיות חדשים או קשורים. גיוון מאפשר לחברה להיות יציבה מכיוון שהחברה תלויה פחות בשוק אחד ובזרם ההכנסות. יש גיוון אופקי, אנכי וקונגלומרט. אופקי מציעה מוצרים חדשים ללקוחות שכבר קיימים, אנכית מתרחבת לשלבים שונים של שרשרת האספקה, וקונגלומרט נכנס לתעשיות שאינן קשורות. גיוון מאפשר לחברות לנצל את המשאבים הקיימים שלהן תוך חיפוש הזדמנויות חדשות ויש להן את הכוח להניע יצירתיות וחדשנות.
התרחבות עסקית וגיוון הם חיוניים לצמיחה / למידה, יציבות, מציאת הזדמנויות חדשות, והפעלת עסק מצליח. בעוד אסטרטגיות אלה יש סיכונים הקשורים אליהם, תכנון מוקפד, מחקר, מחקרים וגורמים אחרים חייבים להתבצע לפני יישום אסטרטגיות אלה. מחקר זה יעזור להילחם בסיכון זה ולהפיק את המרב מאסטרטגיות אלה. מעוניינים ללמוד עוד? לחץ על הדף שלנו כדי ללמוד טיפים מועילים על מנת להרחיב ולגוון את העסק שלך! nirmako.com ו-thealternativeboard.com.
נכתב על ידי Julia Tenner