כיצד לשפר את כישורי ההקשבה הפעילים שלך

how-to-improve-your-active-listening-skills

הצעד הראשון למנהיגות גדולה הוא היכולת שלך לתקשר את המטרות והיעדים שלך לאנשים שהבאת כדי לתמוך ולהגדיל את העסק שלך.

עכשיו אתם עשויים לחשוב, "אני כבר מתקשר נהדר ואני תמיד מדבר עם האנשים שלי." ואולי זה נכון. אבל לדבר יש רק את משוואת התקשורת המוצלחת – וכנראה גם לא את החצי החשוב ביותר. יכולתו של מנהיג עסקי להקשיב באמת יכולה להיחשב כסוד להצלחה.

כולם מאמינים שהם מקשיבים. ובמידה מסוימת הם כנראה עושים זאת. אבל יש הבדל חשוב באיך ולמה אדם מקשיב. שאל את עצמך, האם אתה מקשיב כדי להבין או שאתה מקשיב כדי לענות? אם אתה מוצא את עצמך לעתים קרובות בשיחה מהנהנת בציפייה לתורך לצלצל, אתה מתקשר להקשיב להגיב. גם אם לא הבנתם את זה עד עכשיו, הצוות שלכם בהחלט הבין.

שינוי הרגלי התקשורת והסגנון שלך יכול להיות מאתגר. עם כל דמיון, הדרך שבה אתה ניגש לשיחות אינה בלעדית לניהול העסק שלך. המשפחה שלך ואנשים משמעותיים אחרים בחיים שלך כנראה גם שמו לב לסגנון התקשורת שלך. אם אתם מאזינים טובים, הם יודעים את זה. אם אתם רק מחכים לתשובה, גם הם יודעים את זה.

אז איך אתה הופך למאזין טוב יותר ולא רק מישהו שלא מפריע או שולט בכל שיחה? זה נקרא להיות מאזין פעיל וזה יכול לשנות באופן דרמטי את אופי היחסים שאתה מעריך בעסק שלך ואת החיים שלך.

מדוע האזנה פעילה יכולה להיות כל כך מאתגרת

לפני שאתם יוצאים למסע שלכם למיומנויות הקשבה אקטיביות טובות יותר, הקדישו רגע כדי להרהר בזמנים בהם לא שמעתם מה מישהו אמר או לא הבנתם את ההקשר של מה שהוא ניסה לחלוק איתכם. מה אתה זוכר על המצב הרגשי שלך באותו רגע? כמו רוב בעלי העסקים, סביר להניח שהייתם עסוקים מאוד, אולי יותר מקצת לחוצים, או אולי פשוט לא ממש מתעניינים במה שיש לאותו אדם לומר. בכל התרחישים הללו, לא הייתם מסוגלים לעסוק במיומנויות ההקשבה הפעילות שלכם, בין אם על ידי עיצוב או על ידי נפילה קצרה באותו רגע.

כל בעל עסק מותח היה שם, מרגיש כאילו אין להם שמץ של סבלנות או יכולת אחת אחרונה להישאר בהם כדי לשמוע את השיחה. אבל הכחשת היכולת שלך להיות מאזין פעיל, גם כאשר אתה לחוץ או עייף, אינה הוגנת כלפיך או כלפי האנשים הסובבים אותך ותומכים בך. זה גם לא מכובד וכנראה לא משקף את המנהיג העסקי שאתה רוצה להיות.

8 דרכים להיות מאזין פעיל טוב יותר

שיפור מיומנויות ההקשבה האקטיביות הללו הוא בר השגה, אך דורש מיקוד מסוים.

1 להיות נוכח ברגע זה. חסלו את הסחות הדעת כדי שתוכלו לתת לדובר את מלוא תשומת הלב שלכם.

2 תסתכל להם בעיניים. שמירה על קשר עין מראה כי אתה מעוניין ומעורב.

3 אל תפריע. אפשרו לאדם להסביר את הנושא בקצב שלו.

4 הקשיבו להבנה. אל תקשיב לתשובה. אנשים יודעים מתי אתה רק מחכה לתורך לדבר.

5 היו סבלניים. לא כולם חולקים את סגנון התקשורת שלכם, תנו לאנשים לבטא את מחשבותיהם בדרכם שלהם ובקצב שלהם.

6 תהיה אמפתי. במיוחד במצבים טעונים או רגשיים, להכיר ברגשות של הדובר ולהביע חמלה על הפרשנות שלהם בעת הצורך.

7 שאל שאלות הבהרות. שמור על השאלות שלך פתוחות ולא שיפוטיות. בקש מהם לפרט.

8 חזור על מה ששמעת. פרפרזה עוזרת לדובר לדעת שאתה מקשיב, "אז אם אני מבין נכון, אתה אומר שאתה צריך יותר תמיכה במחסן."

 

בעלי עסקים, תנו ל-Active Listening לנסות. על ידי תרגול טכניקות אלה, אתה לקדם את עצמך כתקשורת אמפתית, אתה בונה קשרים חזקים יותר עם הצוות שבנית, ואתה לטפח תרבות של כבוד ברחבי העסק שלך.

לכולנו יש את סגנון התקשורת הייחודי שלנו. ב Alternative Board (TAB) אנו משתמשים בהערכות דיסק כדי לעזור לחברי הכרטיסייה שלנו לתקשר טוב יותר זה עם זה וברחבי עסקיהם. וההשפעה היא משמעותית. אם לא שמעתם על דיסק או שאתם מעוניינים ללמוד עוד על ההשפעות החיוביות שיכולות להיות להערכות אלה על העסק שלכם, אנא הרגישו חופשיים לפנות אלינו, להגיב או להפסיק את השימוש ב-DM ME.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.