יש כל כך הרבה אסטרטגיות שיווק ומכירות שאתה יכול להשתמש, אבל איך אתה יודע אילו אסטרטגיות תהינה המוצלחות עבור העסק שלך? התשובה תלויה בקהל היעד שלך ובמותג שאתה מגדיר עבור החברה שלך. טכניקות שנמצאו כמועילות הן סיפורים המאפשרים לך להתחבר לאנשים ולתת לאנשים משמעות. בתוך זה, אתה חייב לכלול את הצורך – למה שאנשים יהיו מוטיבציה לעשות שינוי? אולי כאן תתאר את מה שאתה רוצה ואת המכשול שהתמודדת איתו לאחרונה. לאחר מכן לתאר את הדרכים או האמצעים אתה יכול להתגבר על מכשול זה. אולי זה באמצעות כסף או יצירת תוכנית שעובדת עבור העסק שלך. לבסוף, יש בקשה לנסות להבטיח את העסק שלהם. על ידי שיתוף סיפור והצגת איך אתה יכול להתייחס יעזור לאנשים להרגיש בנוח ולהשיג את העסק שלהם. דברים מרכזיים לעשות בהתאם לנתיב שלהם הוא לתמוך בהם, לעודד ולעורר השראה, לחלוק מצבים דומים ואיך יש לך להתגבר עליהם, להתחבר לרגשות, וכו '
בנוסף, יש את הלך הרוח הנכון ושימוש במילים הנכונות הוא המפתח – זה יוביל יותר מכירות לאחר מציאת האדם הנכון. התמקדות הלקוח ומה אתה יכול לספק להם ואת העסק שלהם גורם להם יותר מעוניין נוטה להצטרף. השימוש בשפה שהלקוחות ישתמשו בה חשוב ויצירת תחושת דחיפות גורמת ללקוח הפוטנציאלי לפעול מהר יותר. אתה גם עשוי לתהות איך למצוא את האדם הנכון או לקוח פוטנציאלי – זה המקום שבו הפניות נכנסות. אתה יכול למצוא אנשים שיש לך במשותף על ידי שימוש בלינקדאין או באמצעות קשרים קודמים ופנייה אליהם לפני שתנסה ליצור קשר עם הלקוח. בעת פגישה עם הלקוח, בניית ודאות חשובה גם היא, אשר נעשית על ידי שיתוף סיפורים, באמצעות עדויות, ועובדות. מעוניינים ללמוד עוד? לחץ על דף nirmako.com ו thealternativeboard.com שלנו כדי לראות חמש אסטרטגיות מכירות ושיווק מוצלחות שאתה יכול להשתמש!
Written by Julia Tenner