שלוש דרכים יצירתיות לגרום לעסק שלכם לפעול בלעדיכם

Ways to Get Your Business to Run Without You

אם אתם שואפים לבנות חברה בעלת ערך, גורם מכריע אחד הוא להבטיח שהעסק שלכם יוכל לפעול באופן עצמאי ללא מעורבות מתמדת שלכם, אבל היציאה למסע הזה יכולה להיות מרתיעה. במאמר זה, נחקור שלוש אסטרטגיות פשוטות וחסכוניות כדי להגדיר את העסק שלך על נתיב לאוטונומיה ולאפשר לו לשגשג ללא הנוכחות המתמדת שלך.

החלף את עצמך על ידי niching למטה.

הסיבה שרוב הבעלים לא יכולים להחליף את עצמם היא כי תחליף יהיה יקר מדי. ניסיון להחליף את רוחב הניסיון שלך ידרוש כנראה עובד מאוד שכיר. אם אתה לא יכול להרשות לעצמך להחליף את כל מה שאתה עושה, נישה את הצעת הליבה שלך.

לדוגמה, עסקי הבייסבול של קייסי קאוול, D-Bat Academy, יכלו לספק מגוון רחב של שחקנים: מקצוענים, שחקני סופטבול, ליגות בירה איטיות, המגרש המהיר … אבל במקום זאת, הוא קיבל ספציפי לגבי מי העסק שלו היה עבור: ילדים בני 5 עד 10.

בטח, הוא היה יכול לגבות יותר עבור כל לקוח אם הוא היה משרת ספורטאים בקולג 'ושאפתן מקצוענים – אבל אלה ספורטאים עילית היו מצפים לקבל מאמן להכות עם שנים של מומחיות, וקייסי היה צריך צוות בשביל זה.

מצד שני, כאשר יש לך עסק שבו אחת המטרות העיקריות שלה היא לתת לילד בן 8 מסיבת יום הולדת מדהימה, טוב, עובד ברמה בסיסית יכול לספק על זה.
כאשר אתה מצמצם את ההצעה שלך, אתה יכול לעקוף את השכר הגבוה שמגיע עם מישהו עם רוחב רחב של ניסיון.

צור יומן שאלות.

כשג'ודי קוק בנתה את סוכנות המדיה החברתית שלה, היא עשתה בחירה מודעת בכל פעם שעובד בא לשאול אותה שאלה.

הדבר הקל היה לענות על השאלה, אבל היא הכריחה את עצמה לכתוב כל שאלה. היא הפכה את יומן השאלות הזה למדריך עסקי שתיעד כיצד לבצע כל משימה שנדרשה מעובדיה.

המדריך שלה הגיע בצורה של גיליון אלקטרוני של Excel עם 50 כרטיסיות, כל אחת מתעדת תהליך מסוים, כמו למשל שכר.

אתגר את עצמך לעשות את אותו הדבר: כאשר עובד שואל אותך שאלה, להתנגד לדחף פשוט לענות ולהמשיך הלאה. תעדו את השאילתות הללו והפכו אותן לפרוצדורה תפעולית סטנדרטית (SOP) המאפשרת לצוות שלכם לפתח מומחיות בתפקידם. הספר הופך להיות המדריך, ולא אתה.

רשום את העובדים שלך לפי סדר אלפביתי באתר שלך.

רוב החברות מפרטות את עובדיהן לפי ותק, כאשר הבעלים והמנכ"ל הם בראש הרשימה. עם זאת, זה מתקשר כי אתה האדם החשוב ביותר בחברה שלך, אשר יעורר את כולם מאנשי מכירות לספקים ושותפים פוטנציאליים לרצות ללכת ישר לראש על ידי קורא לך.

אסטרטגיה יעילה להפחתת התפקיד שלך בחברה שלך (ולגרום לאחרים להגביר את הכתפיים יותר) היא לרשום עובדים לפי סדר אלפביתי ולא לפי ותק באתר האינטרנט של החברה שלך. גישה זו יכולה למזער את הזרקור עליך. בנוסף, שימוש בכותרות כמו "ראש תרבות" ו"ראש מוצר" במקום "מנכ"ל" או "בעלים" יכול לטשטש עוד יותר את הוותק שלך, מה שהופך אותו פחות סביר לקוחות יתקשרו אליך כברירת מחדל.

מקבל את העסק שלך לשגשג בלעדיך נותן לך את החופש לבחור את הפרויקטים שאתה רוצה לעבוד על או רק הבעלים של העסק שלך לאסוף הכנסה פסיבית. עסק שפועל בלעדיך הוא גם נכס יקר ערך, למכירה אם אי פעם תבחר לעבור לפרק חדש בחיים שלך. ניכוס, יצירת SOPs, וצמצום התפקיד שלך באתר שלך הם כל הדברים הטקטיים שאתה יכול לעשות היום כדי לקבל את העסק שלך פועל באופן עצמאי יותר בעתיד.

גלה כיצד אתה מדרג את 8 הגורמים המניעים את ערך החברה שלך ותוכנית פעולה כיצד לשפר את הציון שלך על כל אחד על ידי השלמת שאלון Value Builder Score

מוכנים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא? בואו נתחבר ונתאם אישית אסטרטגיות חדשניות להצלחתכם. צרו קשר לקבלת הדרכה של מומחים בכתובת Nirmako.com ו- TheAlternativeBoard.com ושחררו את מלוא הפוטנציאל של העסק שלכם עוד היום!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.